Godmörraaa

Godmorgon alla sötnosar.
Jag vaknade för ca en halv timma sen ( väldigt olikt mig). Men jag gick upp då, även fast jag va skit trött.
Så tog jag en jätte skön varm dusch! Det var verkligen värt!
Så nu har jag på mig ca 1 timma innan ja måste dra till skolan. Så jag tänkte blogga lite till kvart över då tar jag frukost och kollar på julkalendern med mina små syskon. haha så sött. Men nu ska jag fortsätta så jag inte sitter här hela tiden. Och jag saknar mig älskling sååå. men han ska ju sova hos mig på fredag iallafall, då ska vi till lussebandyn oså. Sen på lördagen åker vi till hunnebo. Men det kommer nog ett inlägg innan dess.
puss puss hörs sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0