Tillbaka!


Nu har jag precis gjort en ny blogg, jag orkade inte med min gamla den va jätte konstig!
jaja whatever..
idag har jag verkligen inte gjort något alls, bara varit hemma och tråkat ihjäl mig, så kommer jag på nu att jag kan fixa min nya blogg, det är ju smart, klockan är 23.36 och det känns som att jag måste gå och lägga mig snart. så har inte hunnit fixa så mycket alls !
skolan imorgon ! orkar inte, kommer antagligen få tillbaka naturkunskaps provet, haha det gick inte alls bra..
skulle egentligen solat imorgon med becca också , men hon skulle visst plugga till ett prov så vi solar på tisdag istället.
Vad har jag gjort i helgen?
denna helgen har varit riktigt skön!
i fredags så va jag med rebecca, solade och myste, lite senare så gick vi hem till maren där det va lite folk.
riktigt roligt va det! sen sov mysbecca hos mig då! trevligt !
igår hände inget speciellt typ, va ensam hela dagen, satt hemma och hade skit tråkigt, drog ner till Quyen och annie en sväng och va hemma hos dom, bara tog de lugnt.
så ringde arnold, då gick jag runt lite med han , cecillia och några till trevliga folk.
omar hämtade mig med bilen runt 10 och körde hem mig , var skit trött så.
det va min helg då, väldigt kortfattat ! haha, jag ska försöka vara så uppdaterad som möjligt här också !
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0